Всі стикалися з ситуацією, коли з якихось причин виліт літака затримувався або був зовсім скасований. Перше питання, що виникають у людей в такій ситуації, що робити далі? Звичайно ми маємо теоретичне уявлення про те, які дії слід робити надалі. Але коли стикаєшся з такою проблемою реально, то опиняєшся безпорадною дитиною. От щоб такого уникнути, скористайтеся наступними порадами.

Згідно з федеральним законом, у разі скасування чи затримки рейсу, пасажир має право вимагати наступне:

— кімнату для відпочинку матері і дитини, вік якого не більше 7 років;

— безкоштовні дзвінки або електронні повідомлення (варто обмовитися, що зажадати це, ви зможете не раніше 2 годин після очікування);

— при очікуванні понад 2-х годин, повинні надаватися прохолодні напої за рахунок авіакомпанії;

— ваше очікування більше 4 годин, змусить перевізника подбати про гарячим харчуванні;

— відстрочені виліт більш ніж на 8 годин, дає право на розміщення в готелі (причому доставка людей та проживання за рахунок авіакомпанії)

— вимагати зберігання свого багажу.

Так що, якщо купивши в севастополь авіаквитки, а затримується виліт рейсу, то можете сміливо керуватися цими правилами. І не важливо хто є винуватцем такої ситуації, технічні причини або погодні умови, головне знати свої права. Адже найчастіше авіакомпанії намагаються зняти з себе відповідальність за очікування, і перекласти її на когось іншого. Однак це всього лише відмовки.

Бувають ситуації коли перевізник за якимось неведанным причин вирішив перенести рейс. Таке хоч рідко, але зустрічається. Закон у цьому випадку, стає на бік пасажира. Компанія зобов’язана повідомляти клієнта про всі зміни в розкладі, різними способами. Адже при купівлі квитка, пасажир залишає найбільш повну інформацію про себе. Тому таке повідомлення повинно бути неодмінно до вас донести.

Купуючи авіаквитки дешево сімферополь знайте, що незалежно від вартості квитка, авіакомпанія повинна дотримуватися вищевикладені правила. Також ви можете скористатися правом компенсації з перевізника моральної шкоди, заподіяної з його вини. Якщо авіакомпанія відмовляється задовольняти ваші вимоги, то звернення в суд може змінити ситуацію.