Ipsos і boston consulting group (bcg) на замовлення google провели два значущих дослідження. Вони дозволили багато чого дізнатися про ставлення споживачів до конфіденційності інформації в інтернеті і про те, як бренди можуть задовольняти їхні запити.

Результати також показали, що компанії з високим рівнем цифрової зрілості краще адаптуються до мінливих бажань споживачів і мають вдвічі більше шансів збільшити свою частку ринку за 12 місяців, ніж інші.

Дослідження ipsos

Нове дослідження privacy by design: exceeding consumer expectations (конфіденційність як основа: перевершуючи очікування споживачів) показало наступне:

Більш ніж двом третинам (70%) користувачів інтернету від 16 до 74 років небайдуже, як використовується інформація про них, зібрана під час перебування в мережі. Тільки 3% респондентів вважають, що мають повний контроль над своїми даними в інтернеті. Більше двох третин (68%) опитаних заявили, що їм не подобається те, як компанії використовують їх дані в маркетингових цілях. При цьому респонденти краще реагують на рекламу, яку знаходять корисною. Згідно з результатами міжнародного опитування ipsos, 9 з 10 користувачів інтернету (91%) у віці від 16 до 74 років повідомили, що вони частіше купують товари брендів, чиї пропозиції та рекомендації для них актуальні. Учасники, які відчували особистий зв’язок з брендом, частіше дозволяли використовувати свої дані для показу актуальних пропозицій. Ймовірність позитивної реакції респондентів на рекламу зростала в три рази, якщо вони відчували, що можуть контролювати використання своїх даних. Чим ближче людина до того, щоб зробити покупку, тим вище ймовірність, що реклама здасться йому актуальною і принесе позитивні емоції.

Звіт ipsos з трьох великих кількісних досліджень, які проводилися в період з 2019 по 2021 рік у великобританії, франції, німеччині, нідерландах, швеції та інших країнах європи, дозволив багато чого дізнатися про складну і суперечливу поведінку споживачів в інтернеті і те, як бренди можуть задовольнити їх запити.

Компанія ipsos відзначила розбіжність між словами і діями учасників дослідження. Наприклад, 80% опитаних зазначили, що їх турбує можливість неналежного використання особистої інформації. При цьому 93% респондентів погодилися надати компаніям в обмін на послуги такі персональні дані, як ім’я, адреса, контактна інформація та відомості про сім’ю.

Результати дослідження не тільки обіцяють хороші перспективи компаніям, що віддають пріоритет конфіденційності, але і попереджають про неприємні наслідки при безвідповідальному ставленні до даних: в цьому випадку бренди ризикують втратити довіру і повагу покупців.

Ipsos вдалося виділити три основні способи забезпечення конфіденційності з урахуванням правових вимог і без шкоди для ефективності:

Аргументуйте запит інформації. Люди добровільно надають свої дані компаніям зі зрозумілою ціннісною пропозицією. Маркетологам слід ясно пояснювати покупцям переваги обміну і передбачати потреби клієнтів, своєчасно надаючи їм актуальну інформацію. Допомагайте користувачам запам’ятати свій вибір. Свідома згода-це велика цінність. Люди мають слабке уявлення про те, як забезпечується конфіденційність даних в інтернеті, і це впливає на їхнє ставлення до реклами. Однак, якщо вони пам’ятають, які налаштування доступу до даних встановили, то ставляться до оголошень краще. Передавайте споживачам контроль над даними. Люди хочуть відчувати, що вони керують своєю особистою інформацією. Брак контролю негативно відбивається на їх ставленні до цифрового маркетингу. Брендам потрібно надавати споживачам інструменти та інформацію для управління налаштуваннями конфіденційності. Наприклад, у користувачів повинна бути можливість встановлювати частоту взаємодії, вибирати категорії інтересів і не тільки.

Дослідження boston consulting group

У пошуку оптимальної маркетингової стратегії також можуть допомогти результати нового дослідження від bcg. В його основу лягли результати аналізу цифрової зрілості в маркетингу, проведеного в 2019 році.

Метою дослідження було зрозуміти, як компанії використовують власні дані для більш осмисленого і комфортного взаємодії зі споживачами, а також перевизначити майбутнє цифрової зрілості в маркетингу.

Дослідження спиралося на семінари, співбесіди та аудиторські перевірки за участю десятків європейських агентств, експертів і брендів. Результати показали, що рекламодавці з високою цифровою зрілістю краще адаптуються до мінливих умов і мають вдвічі більше шансів збільшити свою частку ринку за 12 місяців, ніж інші. Крім того, вони продовжують перевершувати конкурентів у фінансовій сфері: в середньому їх показники витрат нижче на 29 п.п., а доходу — вище на 18 п. П.

З 2019 року багато компаній просунулися в рейтингу цифрової зрілості bcg. За результатами останнього дослідження найбільш ефективного та комплексного підходу до маркетингу дотримуються 9% брендів (у 2019 році їх частка становила 2%).

Bcg рекомендує дотримуватися наступних чотирьох принципів, щоб інвестувати в майбутнє своєї компанії і досягти цифрової зрілості:

Розробіть ефективну схему використання власних даних. Провідні компанії розуміють, які дані їм потрібні і для чого, і вміють переконати споживачів надати їм доступ до цієї інформації. Основним принципом повинен бути вигідний обмін: компанія покращує якість обслуговування і ефективність реклами, а користувачі отримують корисну інформацію, підтримку і спеціальні пропозиції. Інвестуйте в комплексні засоби оцінки. Коли файли cookie остаточно перестануть використовуватися, можливість вимірювати ефективність різних способів взаємодії зі споживачами стане особливо необхідною. Щоб мати повну картину, брендам потрібні різнобічні способи оцінки з можливістю прогнозування. Зробіть упор на гнучкість. Традиційним організаціям з ізольованими підрозділами складно ефективно працювати з даними і використовувати емпіричний підхід. Щоб швидше адаптуватися до змін на ринку, компаніям слід налагодити співпрацю між командами. Розвивайте нові навички та партнерства. Щоб боротися з нестачею кваліфікованих кадрів, провідні компанії навчають своїх співробітників, а також розробляють програми для залучення і утримання талановитих фахівців. Нові партнери допоможуть заповнити прогалини в навичках, після чого компанія зможе зрозуміти, як використовувати внутрішні і зовнішні ресурси найкращим чином.

Коментар google

«ці важливі дослідження дають потрібну інформацію компаніям, які хочуть задовольняти зростаючу потребу людей в конфіденційності, отримуючи натомість ближчі і довірчі відносини зі споживачами, — зазначає президент google по бізнесу і операціях в регіоні emea метт бріттін.

Користувачі стали серйозніше ставитися до конфіденційності. Згідно з нашими дослідженнями люди готові ділитися з компаніями особистими даними, якщо ясно розуміють, яка інформація збирається, як вона використовується і що вони отримують натомість.

Без захисту конфіденційності цифровий маркетинг не має майбутнього. Брендам необхідно адаптуватися до змін: інвестувати в комплексні засоби оцінки, пропонувати споживачам вигідний обмін, розвивати нові навички і вибудовувати партнерство».