Компанія google на тижні, що минає, повідомила, що припинить показувати рекламу в контенті, де заперечується реальність кліматичних змін. Відповідно, власники сайтів нічого не отримуватимуть з цих статей і новин. Мабуть, ця зміна внесена під тиском рекламодавців.

Оголошення компанія зробила на сторінці google ads. Там сказано, що рекламні партнери виступають проти показу їх реклами поряд з неточними твердженнями щодо зміни клімату. З листопада google перестане монетизувати сторінки та відео з твердженнями, що зміна клімату є брехнею, що планета насправді не нагрівається, що зміна клімату не є наслідком антропогенних парникових газів.

Реклама буде дозволена на сторінках з дебатами про зміну клімату, кліматичну політику та наслідки зміни клімату. Google доведеться навчитися розрізняти заперечення і обговорення цього питання. Для цього вона буде застосовувати як автоматично алгоритми, так і людей.

Google вже проводила консультації з фахівцями, які брали участь у створенні звітів для міжурядової групи експертів оон зі зміни клімату (мгезк). Для привернення уваги до проблеми зміни клімату в квітні в додатку google earth з’явилася функція timelapse. Тут можна побачити зміни поверхні планети за останні 40 років за допомогою супутникових зйомок. Так можна розгледіти танення льодовиків або урбанізацію. У вересні минулого року компанія оголосила, щоб повністю компенсувала зроблені їй за весь час існування викиди вуглецю.