Отримала незалежність від huawei компанія honor стрімко нарощує продажі своїх смартфонів в кнр. За даними агентства counterpoint research, обсяги поставок в третьому кварталі дозволили вендору зайняти третє місце в рейтингу найбільш успішних постачальників смартфонів в країні.

Mobile-magazine.com

Honor продала в третьому кварталі на 96% більше смартфонів, ніж за попередню чверть року. У підсумку компанія відвоювала собі частку в 15% на китайському ринку гаджетів, відразу після vivo і oppo (23% і 20% відповідно) за даними аналітиком counterpoint research. Дивно, але вкрай популярна за межами китаю xiaomi на домашньому ринку задовольняється лише четвертим місцем, а замикає п’ятірку apple.

Спочатку honor являв собою суббренд huawei, під яким випускалися пристрої бюджетного і середнього рівнів, а також моделі для молодіжної аудиторії. Цього року huawei продала його консорціуму компаній, в який входить влада стрімко розвивається економічного центру — міста шеньчженя. Сама ж huawei зараз займає лише 8% китайського ринку, тоді як рік тому вона лідирувала з 30%.

Отримала самостійність компанія відновила просування своїх продуктів в китаї, причому тепер вона продає досить дорогі моделі, включаючи представлений в серпні смартфон magic3 pro+ вартістю близько $1250.

Додамо також, що загальні квартальні продажі смартфонів в піднебесній впали на 9% в порівнянні з попереднім роком.