Honda піднімає свої передові технології в небо. На цьому тижні honda aircraft company, дочірня компанія японського автовиробника, дебютувала з новим літаком під назвою hondajet 2600 concept на виставці національної асоціації бізнес-авіації bace в лас-вегасі.

Цей літальний апарат був розроблений для того, щоб перетнути всю територію сполучених штатів за один політ і на висоті, якої ніколи не досягали легкі літаки, йдеться в заяві для преси. Дальність польоту hondajet 2600 складе 2 625 морських миль (3 020 миль або 4860 км), що робить його «першим у світі легким літаком, здатним зробити безпосадочний трансконтинентальний переліт через сполучені штати», повідомив представник компанії honda aircraft company.

Літак буде розвивати максимальну крейсерську швидкість 450 вузлів або 833 км / год , стеля польоту складе 14 300 метрів, що є найкращим результатом у своєму класі. Для порівняння, більшість приватних літаків літають на висоті не вище 12 500 метрів. Компанія також стверджує, що її літак буде на 20% більш економічним в порівнянні з аналогічними моделями літальних апаратів. Ці характеристики виглядають досить вражаюче, хоча варто підкреслити, що новий літак honda знаходиться тільки на стадії проектування, а це означає, що поки він не досяг жодного з тих перших світових досягнень, про які йдеться в заяві для змі.

Для виконання своїх амбітних задумів hondajet 2600 буде оснащений системою кріплення двигуна над крилом, вдосконалену технологію natural laminar flow в носовій частині і крилах, а також фюзеляжем з вуглецевого композиту. Літак буде розрахований на 11 пасажирів, а кабіна пілота буде включати в себе вдосконалену систему автономного польоту, зокрема, систему автоматичного запуску і гальмування. Honda стверджує, що ці автономні системи роблять hondajet 2600″першим трансконтинентальним літаком, призначеним для управління одним пілотом».

«з концепцією hondajet 2600, яка забезпечує ефективний трансконтинентальний переліт, пропонує новий рівень комфорту і місткості салону, а також значно знижує викиди вуглекислого газу, ми представляємо нове покоління бізнес-джетів», — сказав генеральний директор honda aircraft company мічімаса фуджіно в заяві компанії.

Не дивлячись на те, що hondajet 2600 є цікавим і перспективним винаходом, даний концепт-джет навряд чи буде запущений у виробництво в найближчому майбутньому. На жаль, він може виявитися таким же недосяжним, як і багато прототипів автомобілів-такі як honda air і honda fc sport — в довгому списку концептів, які honda зібрала з моменту свого заснування в 1946 році. Втім, концептуальні проекти зазвичай служать в якості випробувального полігону для нових розробок і технологій, а це означає, що деякі ідеї, розроблені для нового перспективного літака hondajet 2600, можуть знайти застосування в інших літальних апаратах японської компанії.