Більшість автовиробників сходяться на думці, що оптичні радари (лідари) є обов’язковою частиною сучасної системи активної допомоги водієві, але компанія tesla вірить в непогрішність власної системи машинного зору, заснованої на камерах. Розробник лідарів ouster посилив свій бізнес покупкою стартапу sense photonics, що розробляє твердотільні рішення. Це дозволить пропонувати комплект з п’яти лідарів за ціною одного.

Джерело зображення: reuters

Принаймні, в цьому впевнений генеральний директор ouster ангус пакала (angus pacala), коментарі якого наводить reuters. Купівля sense photonics дозволить приблизно на рік наблизити момент укладення контрактів на поставку лідарів великим автовиробникам. Співпрацювати з ними ouster в результаті цієї угоди почне в середині десятиліття, як очікує керівництво компанії.

Якщо зараз одиночний лідар коштує від $1000 до $2000, то ouster розраховує пропонувати комплект з п’яти твердотільних датчиків за $1000, і він охопить весь простір навколо транспортного засобу, а не тільки сектор на основному напрямку. Компанія ouster придбала sense photonics в результаті операції, що передбачає обмін активів стартапу на власні акції в кількості 9,5 млн штук. Їх ринкова вартість на момент закриття торгів у понеділок досягала $ 68 млн.

В результаті цієї угоди в структурі ouster з’явиться підрозділ, зосереджений на розробці автомобільних систем, хоча компанія паралельно має намір створювати рішення для позашляхової техніки і промислового обладнання. Близько 80 співробітників sense photonics перейдуть в штат ouster, включаючи і генерального директора шону макінтайр (shauna mcintyre), яка якраз і очолить новостворений підрозділ. Своєю пріоритетною метою ouster вважає створення більш доступних цифрових і твердотільних лідарів, які через чотири роки почнуть з’являтися на серійних автомобілях.