Про те, що life is strange true colors працює при сміховинних навіть за мірками десятирічної давності тридцяти кадрах в секунду, ми дізналися відразу після релізу проекту: користувачі скаржилися на недостатню плавність ігрового процесу при аж ніяк не видатної графіку.

Спочатку розробники гри надумали заявити, що так і планувалося, а 30 кадрів в секунду дозволили їм забезпечити в грі кінематографічне наративне пригода, але, очевидно, публіку таке пояснення не заспокоїло. Як наслідок, сьогодні вийшло оновлення, яке додало в life is strange true colors на консолях поточного покоління опцію вибору графічних налаштувань.

Відтепер гравці можуть вибирати між режимом високої роздільної здатності, але з 30 кадрами в секунду, і між режимом високої продуктивності — з 60 кадрами в секунду але в цілому менш чіткою картинкою. На жаль, і на те, і на інше відразу обчислювальної потужності консолей поточного покоління навіть в life is strange true colors не вистачає.