Просто щоб трохи розвинути тему, 913 тисяч гравців вистачило для того, щоб в неділю посунути в steam відома counter-strike: global offensive, і тим самим стати найпопулярнішою грою в steam. В один окремо взятий день, але тим не менше. Але взагалі new world з дня свого релізу (а це було тиждень тому) стабільно тримається в топі стіма.

Напевно ви чули і про те, що сервера new world виявилися не готові до тієї популярності, яка обрушилася на гру в перші дні. Місткість кожного окремо взятого сервера була обмежена 2000 чоловік, так ще й самих серверів виявилося відносно мало. В результаті гравці годинами і навіть днями стояли в чергах, намагаючись пробитися в гру. А тепер ось з’ясовується, що деякі йдуть в new world навіть не для того, щоб грати, а просто щоб не давати грати іншим. Ну або настільки дорожать дорогоцінним місцем на сервері і настільки не хочуть знову стояти в черзі, що навіть не виходять з гри, при цьому толком нічого в ній не роблячи

ми бачили багато невдоволення, викликаного окремими людьми, які штучним чином підтримують активність свого персонажа на сервері для того, щоб уникнути системи виявлення afk, яка вбудована в new world. Звичайно ж, ми вважаємо, що це неприпустима поведінка, особливо коли місця на сервері терпляче чекає ціла черга гравців. Тому ми створили нове рішення, яке дозволить нам виявляти шкідливих афкшерів і застосовувати проти них заходи. Як саме це працює ми розповідати не будемо, але я зазначу, що ми повністю впевнені в тому, що ті, хто грає сумлінно, не зазнають ніяких незручностей.

Hardcorehenry, ком’юніті-менеджер

Як відреагували гравці? а не дуже-то позитивно, треба зауважити. Багато відзначили, що якби не було проблем з серверами, то не було б і ніяких afk-абузеров. Ще були пропозиції зробити так, щоб гравці, які відносно недавно виходили з гри, могли б заходити на сервер без черги.