Нараховано винагороду

Цей матеріал написаний відвідувачем сайту, і за нього нараховано винагороду.

Зовсім недавно я розповідав про ігри s. T. A. L. K. E. R. Lost alpha dc extended, call of duty: infinite warfare, call of duty wwii, battlefield 1, battlefield v, wolfenstein ii: the new colossus частина перша і друга, wolfenstein: youngblood. Якщо пропустили-можете ознайомитися.

Після виконання даних квестів, лютий кличе до себе звіра і каже, що місцевий сталкер з позивним падальник, що займається збором всіх ресурсів, які є на базі, пропав два дні тому. На його пошуки відправили групу сталкерів, але замість падальника знайшли тіло головного героя звіра. Лютий просить найманця знову сходити в це місце і більш ретельніше його вивчити. По приходу, головний герой знаходить свій загубився рюкзак і виявляє телепорт, стрибнувши в який звір виявляє труп падальника. Цікаво, що падальник вважався зниклим в проклятій аномалії, а на ділі його останки покоїлися буквально за рогом від табору, і ніхто за весь цей час не помітив небіжчика в парі метрів від сараю.

У падальника був кпк, з якого стає зрозуміло, що він насправді зрадник. Справа в тому, що всіх сталкерів, які потрапляли в просторову аномалію, падальник вбивав без розбору. Краще їх спорядження він ховав у своїй схованці, а залишки приносив на базу сталкерів, для прикриття. Більш того, падальник знищив групу найманців разом з вченим. У рюкзаку вченого він знайшов дешифратор, за допомогою якого можна знайти вихід з аномалії. Тепер у головного героя з’являється першорядне завдання-пошук дешифратора.

Повернувшись назад, військовий розповідає найманцеві, що на базі є зламана рація. З її допомогою можна буде відправити повідомлення на військовий блокпост, але спочатку потрібно буде знайти дріт і акумулятор. Маркус-один з центральних персонажів, побачивши звіра на базі, говорить йому, що раніше у сталкерів був інший лідер з позивним гільза. Він пропав кілька місяців тому і останній раз сигнал його кпк бачили біля старого підвалу. Маркус відправлявся туди раніше, але нічого там не знаходив. У головного героя непогано виходить розслідувати всі події в цій аномалії, і тому він відправляється в цей підвал. По приходу він бачить примари, і після вживання горілки відразу опиняється в якомусь тунелі. Виявляється, що гільзу зомбував контролер, і саме він знаходиться в цьому тунелі. Найманець вбиває його, і як доказ забирає з собою його жетон.

Після повернення на базу лютий розповідає звірові, що маркус пішов у вилазку і пропав. Головний герой отримує його останні координати і відправляється в дорогу. Дійшовши до точки, найманця приголомшують, після чого він втрачає свідомість. Прокинувшись, головний герой виявляє перед собою маркуса. Той каже, що вони потрапили в лігво стронглава, і що ні хвилини не можна зволікати і потрібно шукати вихід. Маркус сторожить спину, а пройшовши трохи далі найманець знаходить схованку падальника з дешифратором — він-то і допоможе вибратися з цього місця. Як тільки герой потрапляє наверх, його тут же приголомшують прикладом.

Глава 2. Без моралі.

Тут починається глава – флешбек. Наш герой згадує свої справи на кордоні за три місяці до того і те, як він потрапив в аномалію. Потрапляємо до сидоровичу. Отримуємо завдання вбити клима. По дорозі біля мосту нас спробує вбити снайпер, найнятий мракобесом. На місці клима немає, є дуболом, який скаже, що клима з’їли собаки. Шукаємо потрібну собаку, вбиваємо і з живота дістаємо флешку, відносимо її сидоровичу.

Для швидкої прокрутки часу можна спати в строго відведених місцях. Наприклад, на кордоні можна безкоштовно спати на атп, де розмістилися найманці. А в селі новачків в барі 92 за добу оренди ліжка доведеться викласти 2500 рублів.

Далі йде низка квестів сидоровича, зохана, шамана. У підсумку отримуємо повідомлення, що ватажок найманців шакал зняв нас з посади голови загону, і на цьому спогади закінчуються.

Глава 3. Непрохані гості

Звір приходить до тями в підвалі в західному бункері просторової аномалії. За цей час група найманців під командуванням мракобісу — нашого давнього ворога — також опинилася в просторовому міхурі.

Рятує героя тільки диво: в критичний момент в бункері з’являється стронглав, він вбиває мракобіса і просто зникає. У цей час сюди вривається маркус, який тільки що вирвався з лігва монстра. Перше, що потрібно зробити-відправитися на збройовий склад, який вже почали охороняти найманці. Забравши спорядження, звір і маркус поділяються: головний герой йде рятувати місцевого техніка шурупа, якого тримають в полоні на базі сталкерів. А маркус, повідомивши іншим, йде штурмувати інші загони. Знищивши всіх найманців і потроху влаштувавшись в бункері, маркус повідомляє найманцеві, що на околиці з’явився новий, невідомий сталкер — і йому необхідно допомогти. Дійшовши до сигналу, звір виявляє, що це лісник. Ті нечисленні сигнали про допомогу, які вдалося подати, дійшли до лісника, і він відправився в аномалію. Тут же герою приходить повідомлення про те, що на карті засвітився ще один невідомий сталкер, і звір біжить туди. Виявляється, що це божевільний сталкер. Він потрапив в аномалію, намагаючись втекти від псі-випромінювання. Справа за малим: лісник вже вивів всіх сталкерів, йому залишилося тільки забрати звіра.

Глава 4. Остання надія

Головний герой приходить до тями, і його остання мета — вибратися з цього кошмару живим. Прокидаємося за гратами, але лютий швидко нас визволяє. Дізнаємося, що ми на базі сталкерів, а ватажок тут ставрид. Лютий каже, що всі з нашої групи пішли з цієї застави, залишилися тільки ми удвох. Від ставрида отримуємо завдання вбити лівшу, який ховається на цементному заводі. Лівша скаже, що його підставили. Повернемося до ставрида, той попросить привести лівшу. Поки ми залишили лівшу без нагляду, його вже хтось зарізав. У тіла залишився доказ-рідкісний ніж. На базі бармен распутін упізнав ніж — це ніж хіміка. Його ми знайдемо на місці злочину – він шукав ніж. Після з трупа хіміка ми візьмемо кпк з доказами невинності лівші. Потім будуть місії зі свободівцями, засідка на бандитів.

Ставрид придумав план, як вибити моноліт з застави. Потрібно переодягнутися в монолітівців і закласти бомбу на їх базі. Вирушаємо на завдання з лютим, нас викривають, лютого відводять в лабораторію x-7. Можна піти рятувати лютого, або покинути заставу з хантером. Тут з’являється розвилка. Можна відмовитися рятувати лютого, звернутися до хантера, і він виведе нас з застави. Ми подивимося ролик про те, що наш герой вічно буде прокидатися в тій ямі з маркусом, де ми взяли дешифратор. Кінець, титри. Це перша кінцівка. Якщо ж вирішимо врятувати лютого, то продовжимо грати в п’ятому розділі.

Глава 5. Кошмари підземель

Фінальна локація. Йдемо шукати лютого в лабораторії x-7. В одній з кімнат ми знаходимо його, але лютий захоплений контролером, і застрелюється. Перед смертю лютий просить нас убити стронглава. Пізніше зустрічаємо відлюдника, який розповідає нам, що стронглав, це нематеріальна частина нас, що відкололася колись під час викиду на кордоні, дає нам пістолет, а сам застрелюється. Трохи далі шлях нам перегороджує стронглав і змушує нас застрелитися. Це друга кінцівка.

Ще є третя кінцівка. Отримати її складно. Потрібно в норі, коли з маркусом опинилися з незрозумілих причин, не попастися на очі стронглаву. Далі в третьому розділі потрібно сказати маркусу, що ми не хочемо вбивати наймів. У четвертому розділі, де в барі у распутіна зустрічаємо сталкера лисого, потрібно віддати артефакт рябого. Далі потрібно ставриду розповісти про план втечі шмиги, що у них за гратами сидить. І все. При спуску в лабораторію х — 7 нас не зустріне стронглав, і ми зможемо пройти далі в бар дігерів, розташований в цій локації.