Жанровий напрямок roguelite-ігор з кожним роком стає все більш і більш популярним. Розробники з усього світу експериментують з формулою випадкової генерації контенту, перебуваючи в невпинному пошуку ідеального балансу, де від перемоги гравців може відокремлювати одне невірно прийняте рішення або вдалий кидок віртуального кубика.

Цього року своїм поглядом на ідею захоплюючого «рогалика» вирішили поділитися команди cyanide studio і leikir studio шляхом випуску rogue lords — тактичної покрокової гри, виконаної в естетиці західного хоррору, міфів і фольклору.

Намагаючись зарядитися своїм власним стилем, rogue lords йде проти течії і відкидає штампи про порятунок світу групою відважних героїв. Тут вам належить прийняти роль самого диявола-могутнього, підступного і підлого лиходія. На жаль, ще до основних подій сюжету диявольська армія була розбита, лиходійська братія повалена, і люди звернулися до нової релігії світла, що розрослася по світу разом з ремеслом мисливців на нечисть.

Не бажаючи миритися з поразкою, диявол затаїв план помсти, зібрав під своїм початком найстрашніших владик ночі і тепер готується взяти реванш. Зрозуміло, з вашою допомогою.

Незважаючи на те, що в rogue lords ви виступаєте в ролі диявола, саме згадані вище владики — ваші основні персонажі, дійові особи та інструменти, необхідні для перемоги. Під одним дахом свій притулок знайшли граф дракула, безголовий вершник, кривава мері, монстр франкенштейна, ліліт та інші. Кожен герой-унікальний юніт, що володіє набором навичок і сильними і слабкими сторонами, на яких будуються базові особливості ігрового процесу.

Форматно rogue lords рухається по звичних рейках. Ви збираєте свій загін, запускаєте нову карту, частина контенту на якій модифікується випадковим чином, і приступаєте до проходження. Порядок рівнів-лінійний, і має на увазі виконання глобальної мети, а саме пошук декількох чарівних реліквій, викрадених ван хельсингом.

На кожному рівні вас чекає добірка з різних активностей, на зразок сюжетних сценок за участю владик, магазину з предметами, бустерів характеристик і безпосередньо битв.

Битви в грі представлені в покроковому режимі. На початку кожного раунду противник виконує серію дій, після чого хід переходить вам. Кожен крок витрачає особливий ресурс, який ділиться між трьома вашими владиками, змушуючи уважно підходити до вибору найбільш оптимальних навичок. При цьому самі здібності також мають самостійні заряди — для того, щоб використовувати сильний прийом кілька разів поспіль, його спершу необхідно «перезарядити» окремим умінням.