Оголошення, розміщене на сайті кар’єри bungie, призначене для старшого інженера-програміста в сфері комерції для «неоголошеного проекту». Огляд говорить: «ви любите ігри, які залучають гравців до довгострокового хобі? ви думаєте, що ви можете допомогти у розробці та розробці систем залучення та монетизації, які покращують гру як хобі? чи подобається вам тісно співпрацювати як з ігровими, так і з бізнес-командами? хотіли б ви приєднатися до bungie у створенні нашої наступної довговічної гри?».

Схоже, що наступна гра від bungie включатиме покупки в грі, оскільки в обов’язки цієї посади входить створення комерційної технології та співпраця з міждисциплінарною командою для вирішення проблем монетизації та залучення гравців. Серед «необхідних навичок» — «досвід розробки або підтримки систем монетизації, залучення та/або аналітики ігор», а також»досвід роботи над грою з живим сервісом».

Немає нічого дивного в тому, що bungie працює над грою з живим сервісом, враховуючи успіх destiny 2, а внутрішньоігрова монетизація є природним побічним продуктом такого ігрового жанру. Деякі live-service гри, наприклад call of duty: warzone, пропонують унікальні креслення зброї і скіни, які, на думку гравців, працюють за схемою «заплати за перемогу», де ви можете придбати предмети, які дадуть вам перевагу в бою. Внутрішньоігрові покупки в destiny 2 носять виключно косметичний характер, але поки неясно, чи піде цим шляхом наступна гра bungie.