У грі the elder scrolls v: skyrim є безліч пам’ятних моментів, таких як знаменита вступна сцена, перший бій з драконом і, звичайно ж, вбивство імператора під час проходження квестової лінії темного братства. Однак, насильницької смерті тита міда могло і не бути – принаймні в початковому сценарії гри квест закінчувалася зовсім інакше.

Today’s #skyrim10 development story is from design director emil pagliarulo! «the dark brotherhood questline ends with the player assassinating the emperor. But it didn’t start out that way…» pic.twitter.com/b7rpwgvegl

— bethesda game studios (@bethesdastudios)

Директор з дизайну еміль пальяруло, який працював над квестом темного братства, заявив, що історія про гільдії вбивць повинна була мати дещо інший кінець. Ті, хто знайомий з квестом і його кінцівкою, знають, що в певний момент головному герою доручається отруїти імператора. Пізніше з’ясовується, що це був двійник монаршої персони. За словами пальяруло, це і повинно було стати оригінальним завершенням квесту.

Однак, креативний директор elder scrolls тодд говард наклав вето на цю ідею, назвавши її «відстійною» і наполягаючи на тому, що якщо гравці захочуть вбити імператора, то вони повинні вбити справжнього монарха, а не його двійника. В результаті, квестова лінія гільдії була розширена, щоб включити кінцівку, яку фанати отримали у фінальній версії гри.

The elder scrolls v: skyrim доступна на пк, playstation 3, playstation 4, nintendo switch, xbox 360 і xbox one, а версії гри для playstation 5 і xbox series x знаходяться в розробці.