Завершення спеціального стріму компанії sony, присвяченого прийдешнім проектам, нам запам’яталося завдяки демонстрації дебютного геймплейного трейлера god of war: ragnarok. У момент анонсу інформації по грі представлено не було-всю інформацію доводилося черпати прям з опублікованого відео. На щастя, журналістам видання ign вдалося поговорити з геймдиректором еріком вільямсом і отримати перші відомості.

Розробник відразу дав зрозуміти, що для ragnarok команда розробки робить поліпшену бойову систему з розширеним набором комбінованих прийомів і умінь для кратоса і атрея. Тут все очевидно: синочок підріс, тому здатний вступати в більш серйозні сутички з ворогами. Автори підкреслюють, що нововведення в «боївці» робляться не для протокольного збільшення показників, а для привнесення максимальної різноманітності в геймплей.

За доступними для героїв локаціях відомо наступне: буде дев’ять світів, три з них з’являються в серії вперше, а дизайн старих місць змінять. Так, снігу на окремих локаціях буде набагато більше.

У сюжетному плані все сконцентровано навколо того самого рагнарека, який важливо запобігти. Але про взаємини батька і сина сценаристи теж не забули — розвитку цих відносин приділять достатньо часу і уваги. Атрей підріс, пройшов «курс молодого бійця» під керівництвом кратоса і буде вести себе як типовий підліток.

Ще одне ключове нововведення бойової системи god of war: ragnarok — великий упор на вертикальний геймплей. Героям важливо і потрібно використовувати височини для ефективного протистояння ворогам, які теж стануть так робити.