Колишній голова sie worldwide studios шон лейден розповів в недавньому інтерв’ю what’s up playstation про те, що стратегія компанії з випуску ексклюзивів playstation на pc почала опрацьовуватися ще при його керівництві.

«стратегія, яку ми розробляли, коли я був у компанії, полягала в тому, що нам потрібно рухатися туди, де є нові покупці, де можуть бути нові фанати».

» чому б нам не взяти одну з наших найбільш продаваних ігор, що вийшла 18 або 24 місяці тому, яка вже підірвала ринок і не сильно користується попитом в роздробі, і не випустити її на pc, давши уявлення тим, хто вирішив не приходити на playstation, чого вони позбавляються?».

На думку лейдена, даний план не має програшних сторін, так як випуск комп’ютерних портів не йде на шкоду продажам ігор на playstation 4 і playstation 5 , і в ідеалі може спонукати когось з pc-геймерів до покупки консолі в майбутньому.

» це спосіб збільшити охоплення [аудиторії]. Я бачу це спробою дістатися до людей, з якими у платформи зараз немає контакту».

При цьому він не думає, що sony коли-небудь почне випускати ігри одночасно на playstation і pc, але дотримується девізу: «ніколи не говори ніколи».

Нинішній бос playstation studios герман хульст заявив ще в червні, що компанія продовжить переносити свої ігри на pc, проте консолі залишаться пріоритетом для випуску нових тайтлів. Playstation нещодавно придбала студію nixxes software спеціально для створення комп’ютерних портів. На pc вже вийшли days gone і horizon: zero dawn , а на початку наступного року відбудеться реліз збірки uncharted: legacy of thieves collection , що включає uncharted 4: a thief’s end і uncharted: the lost legacy .