Британська компанія johnson matthey за допомогою німецького виробника акумуляторів eas batteries створила циліндричний літієвий елемент з катодом нового типу. В основі батареї лежить фірмова технологія jm elno, яка обіцяє кращі робочі характеристики літієвих акумуляторів, включаючи велику ємність і великі струми. Вперше нові акумулятори будуть встановлені на гоночний автомобіль формули е, а з 2024 року підуть в серію.

Джерело зображення: johnson matthey

Акумулятори eas batteries і гоночний електрокар команди envision virgin racing збірки delta cosworth будуть показані в день відкриття конференції зі зміни клімату cop26 в глазго, шотландія, яка пройде з 31 жовтня по 12 листопада цього року. Поки ж про акумуляторах ми знаємо тільки їх формфактор-60 мм в діаметрі і 200 мм в довжину, а також тип інноваційного катода.

Технологія elno компанії johnson matthey має на увазі збагачений нікелем шаруватий катод з літію-нікель-оксиду. За рахунок elno-катода ємність акумулятора (щільність енергії) обіцяє бути приблизно на 20% більше, ніж у випадку традиційних літієвих елементів nmc 622 (60% нікелю, 20% марганцю і 20% кобальту). Збільшена ємність легко трансформується в потужність і в збільшений пробіг на одному заряді.

Компанія jm використовує запатентований стабілізатор і модифікацію поверхні для запобігання нестабільності характеристик в процесі експлуатації елементів, яка характерна для інших складів катодів з високим вмістом нікелю і низьким вмістом кобальту, і забезпечує тривалий життєвий цикл акумуляторів.

Технологія буде обкатуватися в гоночних електрокарах. Це відмінний полігон для екстремальних навантажень на батареї. Попутно johnson matthey будує в польщі комплекс для виробництва таких акумуляторів. Завод буде побудований в 2022 році. До серійного виробництва акумуляторів він приступить в 2024 році, після чого інноваційні акумулятори стануть доступні для виробників пасажирських та інших електромобілів.