Компанія vivo представляє власний процесор обробки зображення v1. Розробка isp процесора vivo зайняла 24 місяці, в процесі створення було задіяно понад 300 співробітників r&d центру інноваційних технологій обробки зображення.

«v1-це повністю адаптований інтегральний процесор, призначений для обробки зображення і відео, найважливіший для vivo крок в розробці мікросхем. V1 допоможе компанії ще краще задовольняти потреби наших користувачів за рахунок оптимізації роботи додатків, що відповідають за запис зображення і відео», – зазначив ху байшань, виконавчий віце-президент і головний операційний директор vivo.

Відповідно до власної довгострокової стратегії vivo планує подальший розвиток інноваційних технологій обробки зображення в чотирьох ключових напрямках: обробка зображення, операційна система, промисловий дизайн і продуктивність.

Обробка зображення ключова частина довгострокових стратегічних напрямків діяльності vivo. Протягом 5 років компанія вкладає значні кошти в цю сферу, наслідком цього стала розробка численних проривних рішень, таких як система 5-осьової професійної стабілізації і м’яке підсвічування для селфі. У грудні 2020 року компанії vivo і zeiss оголосили про довгострокове стратегічне партнерство в області інновацій та мобільної обробки зображень. Партнери поділяють обопільне прагнення прогнозувати і задовольняти найвимогливіші запити користувачів, і здійснювати нові відкриття в області мобільної фотографії, завдяки спільним дослідженням і розробкам, що проводяться в vivo zeiss imaging lab.

Партнерство компаній vivo і zeiss має два основних напрямки співпраці. Перше з яких-це r&d напрямок: поєднання інноваційних технологій zeiss з провідними технологіями і виробничими можливостями vivo в області мобільної фотографії, наприклад такими як zeiss t*coating і портретний стиль biotar, вперше впроваджені в серії смартфонів vivo x60. Другий напрямок-це спільні дослідження технологій обробки зображення, що ініціюють розвиток технологій професійної фотографії та відеозйомки нового рівня.

Мета vivo на найближчі 10 років – створювати видатні продукти, будуючи міст між користувачами і цифровим світом. Компанія продовжить реалізацію своєї стратегії розвитку з метою стати довговічною корпорацією світового рівня.