Компанія xiaomi змогла обійти huawei і посісти перше місце на ринку носимої електроніки в другому кварталі 2021 року. Про це йдеться у звіті аналітичного агентства canalys.

У порівнянні з другим кварталом 2020 року частка xiaomi зменшилася з 20,1% до 19,6%, незважаючи на збільшення обсягу поставок з 7,8 млн до 8,0 млн пристроїв (+2,6%). Проте компанії з пекіна вдалося піднятися на першу сходинку за рахунок падіння huawei. Виробник з шеньчженя опустився на третє місце, зайнявши 9,2% ринку проти 21% в базисному періоді. У другому кварталі цього року huawei відвантажила 3,7 млн носяться гаджетів (-53,9%).

Між xiaomi і huawei влаштувався каліфорнійський гігант apple. Його частка ринку збільшилася з 15,8% до 19,3%, а обсяг поставок – з 6,1 млн до 7,9 млн одиниць (+29,4%). У п’ятірку також потрапили fitbit (3 млн, 7,3%) і samsung (2,5 млн, 6,1%). Остання наростила поставки більш ніж удвічі (+114,4%).

На частку всіх інших виробників сумарно припало 38,6% гаджетів (15,8%). Поставки в порівнянні з ідентичним періодом минулого року зросли на 20,7%, а частка – на 38,6%. Сам же ринок збільшився на 5,6% і досяг 40,9 млн пристроїв.

Xiaomi змогла очолити ринок за рахунок великої популярності спортивних браслетів mi band. А ось в сегменті розумних годин вона знаходиться лише на п’ятій сходинці з часткою 5,7%, відвантаживши 1,5 млн пристроїв. Беззаперечним лідером є apple з часткою 31,1%. У топ — 5 також потрапили huawei (2,3 млн, 9%), garmin (1,9 млн, 7,6%) і samsung (1,8 млн, 7%).

Джерело: canalys

А ви знаєте, що

Найпопулярнішими товарами xiaomi на aliexpress є:

Для тих, хто хоче знати більше: