У цьому святковому сезоні youtube активно просуває покупки під час прямих трансляцій (live-шопінг) на платформі. На advertising week new york сервіс анонсував тиждень шопінг-стрімів youtube holiday stream and shop, який стартує 15 листопада.

Відкриє тиждень канал merrell twins, який поділиться своїм вішлістом на ці свята з товарами від walmart, samsung і verizon.

Шопінг-стріми

Ті користувачі, які візьмуть участь у шопінг-стрімах, зможуть відкрити для себе нові товари, скористатися обмеженими в часі акціями та отримати відповіді на свої запитання під час qa-сесій.

Ранні експерименти показали, що такого роду трансляції підвищують залученість аудиторії, а також допомагають користувачам знаходити нові товари.

За даними сервісу, 89% глядачів схильні довіряти тим рекомендаціям, які дають блогери youtube.

Нові можливості для рекламодавців

Youtube також оновив функціонал кампаній video action. Тепер вони автоматично включають такий інвентар, як підключені тв-пристрої (ctv).

Крім того, в цьому місяці рекламодавці в сша зможуть повністю вимірювати ефективність своїх вкладень в ctv в youtube і youtube tv за допомогою comscore campaign ratings. Дані nielsen digital ad ratings по ctv поки доступні тільки для youtube tv, але незабаром вони також будуть запущені для youtube ctv в сша.

Нагадаємо, що кампанії video action для smart tv стали доступні в google ads раніше цього місяця.