Розробка відеоігор сьогодні коштує набагато дорожче, ніж десять років тому, і малоймовірно, що ця крива перестане зростати найближчим часом. Оскільки розробники отримують доступ до більш досконалих технологій та ширшої аудиторії та прагнуть до створення все більших та амбітних ігор, витрати на їх розробку також продовжують зростати. І, за словами шона лейдена, колишнього боса sony worldwide studios, який покинув playstation пару років тому, передбачає, що це буде продовжуватися і в найближчі роки.

У бесіді з bloomberg лейден сказав, що, за його досвідом, витрати на розробку «здаються подвоєними для кожної платформи», оскільки всі основні ексклюзиви для ps4 мали бюджет у 100 мільйонів доларів. За його словами, вартість розробки гри для ps5, ймовірно, зросте до 200 мільйонів доларів.

Лейден також зазначив, що в міру того, як витрати на розробку продовжують зростати, розробників і видавців буде стимулювати дотримуватися проектів з меншими ризиками, таких як сиквели. Він сказав:

» якщо ми не можемо зупинити зростання кривої витрат, все, що ми можемо зробити, це спробувати знизити її ризики. Що створює у вас стимул до сиквелів».

Вам не потрібно занадто пильно дивитися на речі, які відбулися навіть минулого року, які вказують на такий зсув у стратегії sony. Раніше в цьому році з’явилися повідомлення про те, що sony зміщує акцент з невеликих, більш експериментальних ігор і замість цього зосередиться в першу чергу на великобюджетних ааа-блокбастерах, які, як правило, продаються набагато дорожче. Пару місяців тому генеральний директор playstation джим райан також заявив, що внутрішні студії sony будуть зосереджені на розробці aaa, а невеликі ігри будуть створюватися в результаті партнерства із зовнішніми студіями.